Kereső
Vajon ki a hibás? Mit tenne ebben az esetben? | pollio.hu - Kérdezz szabadon

Vajon ki a hibás? Mit tenne ebben az esetben?

Október közepén rendelt 1 nő telefont a T-Mobile -tól. Postára kérte. A nőnek rengeteg előfizetése volt a cégnél : wifi, tv, telefon,stb. A postára kérte a telefont, 10.kerületbe. otthon bontotta ki, és a doboz üres volt, telefon sehol. T-Mobile szerint a kamera mutatja benne a telefon. Véleményem: érdekes : a gyártó leragasztja a dobozt, webáruház nem bonthatja ki, úgy kell kézbesítenie, akkor hogy látták, a dobozban a telefon ? A másik gondolat, a posta is kiszedhette, én is kaptam sértetlen csomagolást, de felbontva (nem a postafutártól) . Vagy a helyi posta, vagy a központi posta nézte meg mi van benne. Vannak olyan webáruházak, akik kérik átvétel előtt a futár jelenlétében nézzük meg megvan e minden, ha nincs, írjunk jegyzőkönyvet. Az igazság, ilyennel én sem foglalkozok futár előtt nézzem a csomagot. Esetleg egy jó tanács: bent a lakásban bontáskor érdemes videót készíteni, ez is bizonyíték. Én csak termék visszaküldéskor szoktam videót készíteni, csomagérkezéskor nem. Eddig szerencsére még nem volt probléma.

2024-12-07 12:20

A téma forrásaként szolgáló hír
Pontozd ezt a kérdést:
0
Tagek:

Megosztás és Beágyazás

Oszd meg ezt a szavazást:

Beágyazási kód:

Hozzászólások

Léna2024.
100%
2024-12-07 15:01
1/3

Én ha nagy értékü csomagot várok, a futár elött kibontom

Ismeretlen
99%
2024-12-07 17:48
Szavazás / kérdés létrehozója
2/3
Léna2024.: Én ha nagy értékü csomagot várok, a futár elött kibontom

Jól teszi.

Éva
100%
2024-12-08 10:49
3/3

Hát ez nagyon necces dolog. Őszintén fogalmam sem lenne, hol is reklamáljak??

Csak regisztrált tagok küldhetnek hozzászólásokat. Bejelentkezés

GDPR Cookie Modal