Kapott már olyan értesítőt, csomagot adtak fel, pedig nem is rendelt, és nem csaló cégtől, de nem is nyeremény? Ebben az esetben rendszerhiba lehet, vagy valaki feltörte a webáruház oldalát, és a cég nevében küldi a futárcégnek az értesítőt a csomagról?
2024-10-09 16:36
Pontozd ezt a kérdést:
0
Hozzászólások
Nem volt még nekem ilyesmi. El sem tudom képzelni, hogy miből keletkezhet ilyen probléma, ha nem csalás.
Először a futárközpontot kérdeztem, nem tévedésből írtak 3 csomagszámot, mivel az ő emailcímükről jött. Írtam 2 csomagról tudok,de a harmadikról nem. Visszaírták: lehet így csomagolta a webáruház. Gondoltam, 2 zsák tápot 3 fele nem tesznek, esetleg ha a zsákból dobozba borítják a tápszemeket, és nem fér 2 dobozba :) , mivel ilyet szerencsére nem csinálnak, továbbra sem értettem. Írtam az üzletnek. Írták a 3.csomag nem tőlük van. Hiába ingyenes, mègis szerettem volna utánajárni,mert nem akartam más csomagját véletlen nekem címezzék. Továbbítottam a futárközpontnak, válaszuk, pedig az a cég a feladó, ahonnan a másik 2 csomag jön. Kérdeztem, esetleg rendszerhiba volt a webshopban? Futárközpont: lehet pluszban rögzítettek egy címkét. Tegnapelőtt adtam le a rendelést 9:30-kor. 14:34-kor jött a futárközponttól, csomagot készítettek nekem, de a webáruházat nem írták az értesítőben és a nyomkövetőn sem, az csak azután látható, amikor a futár átveszi (eddigi tapasztalataim) . Ha nyerek valahonnan valamit,értesítenek, utána adják a futárnak. Ahonnan rendeltem nem szervez nyereményjátékot, és ajándékot sem osztogat. A másik 2 rendelésemről amit várok, arról is aznap, csak 18:07-kor jött értesítő, becsomagolták, és tegnap 13:56-kor adták fel, de a kérdéses csomag nincs a futárnál, vagyis ezért érdekes. Esetleg lehet tényleg a webáruház egyik munkatársa tévedett, csak nem vallják be, vagy rájöttek, és gyorsan átírták a vásárló címére? Vagy valóban rendszerhiba,amiről még az üzlet sem tud? A lényeg, ezután már nem rajtam lesz a felelősség, mindketten tudják, én nem tudok róla.
Ezt a futárcéget szeretem, bennük sose csalódtam, de a webáruházzal tavaly télen volt 1 problémám. Kifizettem előre a rendelést Paypal-al, az mindig a megadott összeget vonja le, se többet,se kevesebbet. A webáruháztól jött az automatikus értesítő, még fizessek utána ezerkilencszáz valamennyi volt, majdnem kétezer ft-ot követeltek, mert addig nem tudják küldeni, míg nem egyenlítem ki. Küldtem az emailt, másnap az smst, harmadik nap próbáltam hívni, végül írtam a külföldi emailcímre is, mivel onnan jön a csomag. Végül ekkor hívott fel a magyar, és mondta: ezért érdemes utánvéttel fizetni,mert az árfolyam változó, esetleg bankszámlára átutalom a különbözetet, vagy törlik a rendelést, és visszautalják Paypal-ra az árát. Én: forintban volt megadva az ár a termékek mellett is, és rendeléskor is. A Paypal-al nem fizethettem volna,ha többe kerül,mert az nem von le kevesebbet. Erre a férfi: utánajárok. Órák múlva visszahívott, nem kell utánafizetnem,mindjárt rendezik a kollégák (igaz a mindjártból másnap délután volt, de még 46 ft pluszfizetésem lett, addig számolták, és ekkor 3 fele osztották a csomagot, ekkor nemcsak magamnak, hanem a Testvéremnek is rendeltem ( ingyen adtam Neki, hogy segítsek Rajta) . Ezért gondolok arra, lehet a webáruház tévedett most is, de lehet a rendszer.
Még nem kaptam