Ha garanciás egy termèk,amit nyertem,de a szervíz jótállás nélkül nem javítja meg ingyen. A nyereményt adó cég egy másik elérhetőséget adott a tavasszal, azoktól kérjem el a jótállást,az azóta sem vette fel a kapcsolatot. Ahonnan nyertem,azok azt mondják,nem rájuk tartozik. Mi a teendő ebben az esetben,ha egy nyeremény porszívó garancia időn belül hibásodik meg,de papírok nélkül kaptam,és nem hajlandók elküldeni a garanciapapírt sem?
2024-09-03 17:23
Pontozd ezt a kérdést:
0
Hozzászólások
Én is jártam már így,én jelezzem a cégnek hogy a fogyasztóvédelemhez fordulok egyből felettük velem a kapcsolatot addig t emailenre sem válaszoltak
Jelentsd a fogyasztóvédelemnek
Így igaz, oda kell jelenteni
Nagyon szépen köszönöm a választ, megpróbálom, hátha így foglalkoznak. Ha nem, akkor jelentem.